En lugn dag med klickerträning & höstluft

Idag har vi haft en lugn dag, matte har haft ont i magen så vi har varit ute och traskat lugnt och nu börjar man känna på luften att hösten är på ingång och jag kan inte älska det mer! Har även klickat lite idag med den nya klickern som är underbar!

Just nu övar vi på att öppna kökslådor. Jag har bundit fast en kökshandduk i en tom kökslåda och Rex har efter 3 korta tränings intervaller på bara någon dag fattat precis vad han ska göra.

Och för att göra det extra roligt för honom brukar jag lite till och från peka på lådan vid mindre speciella tillfällen och när han går fram och öppnar så ligger det en frusen färskfoder bit i lådan!
Mums tycker Rex, kul tycker matte!

Har även träffat tant J en sväng och gått en kort promenix och pratat strunt.
Nu tänkte jag alldeles strax ta och krypa i säng för att försöka vrida tillbaka dygnet.

Har hösten kommit till er än?


Bild från Augusti förra året, hjärtat ligger och myser i gräset. <3

Kommentarer
Ida Eriksson

Sv: Tack! Önskar dock att jag hade haft en bättre kamera men det kanske kommer med tiden? :)



Är du van vid det här med klickerträning? :) Jag är själv lite nyfiken på att testa men vet inte riktigt hur och vart jag ska börja...

2011-08-12 @ 16:28:43
URL: http://mindobermann.blogg.se/
sussi

<3 saknig

2011-08-12 @ 17:15:58
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0