Välkommen till min nya blogg!

Efter mycket funderande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att efter mycket om och men att stänga ner min gamla blogg. Den har följt mig sen 2007 men nu är det dags för något nytt. Designen är jag inte riktigt nöjd med och den är väl inte heller riktigt färdig men den får vara som den är.

 

Anledningen till att jag säger adjö till den gamla bloggen är för att den tillhör den gamle jag. Jag är idag inte samma person som jag var när bloggen startades och det ligger mycket personligt längre bak i den som jag inte längre vill ska tillhöra allmänheten.

 

Jag kommer fortsätta blogga, misströsta inte. Jag kommer fortsätta skriva om mitt och Rex liv alla galenskaper vi hittar på. Jag kommer skriva om rådisarna och djur och deras välfärd, jag kommer fortsätta skriva om det som engagerar mig och blanda det med lite bokprat, serier & filmprat.

 

Nu ska jag slänga på en kanna kaffe och fortsätta kika på PPL .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0