Dag 4 – Din första hund



Den här är lite klurig för mig då jag både kan välja mellan den första hunden vi hade inom familjen och sen min allra första egna hund så jag tänke låta dem båda vara med i inlägget.


















Vi kan ju ta och börja med den allra första hunden jag kom i kontakt med, Schäfertiken Zippolina som min styvfar hade med sig när han flyttade in hos oss.

Jag minns många nätter då jag inte riktigt kunde sova och att jag brukade smyga ut till henne, gosa lite och lukta henne i öronen. Jag minns att hon luktade popcorn i öronen.

Jag minns hur hon alltid skulle ligga mitt i köket och hon skulle alltid vara med där det hände.

Hon var min första bästa vän och det är nog mycket pga henne som jag har det hundintresset jag har idag.

Vad jag saknar henne. ♥







Sen har vi då min allra första egna hund som ni känner vid det här laget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0