Glömde ju helt & hållet att berätta om jobbet!

Jag skrev ju i förra inlägget att jag hade fått mitt drömjobb och uppdaterade infon i menyn samt länkarna men glömde helt och hållet bort att berätta för er i ett inlägg om var jag fått jobb någonstans!

Jag har ju under större delen av mitt liv drömt om att få chansen att jobba med hundar och nu har jag fått den! Jag har fått jobb på ett boxfritt, ekologiskt hunddagis/hundpensionat här i stan som heter Tiger Hundcenter!

Och jag trivs som fisken i vattnet, handen i handsken och allt det där man brukar säga! Jag kunde inte fått ett mer perfekt jobb och jag kunde inte haft en bättre chef!

Vill du veta mer om Tiger Hundcenter? Klicka på bilden nedan för att komma till hemsidan eller leta upp Facebook gruppen!


Kommentarer
Cubix

fan va KUL!!!!! är de heltids anställning du fått eller vad är de?

grattis

2011-10-09 @ 15:07:00
sussi

hmmm... ja just de LOL

får försöka komma upp nån da å se hur du har de =)

2011-10-11 @ 16:32:13
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0