Dag 1 – Presentera mig själv


Jag är en 22 år ung tjej som bor i Växjö, i en tvåa som jag delar med sambon S, mitt hjärta Rex och dem 4 råttflickorna Gaia, Sötnöt, Astrid & Ninja.
Är utbildad hunddagisförestådare, hundtokig ut i fingerspetsarna & planerar i framtiden att vidareutbilda och fördjupa mig ännu mer inom ämnet hund.

Mitt livskärlek kallas för S här i bloggen och jag träffade honom sen sommar / hösten 2005. Vi bodde ihop i 3 år, blev sedan särbos och hade på pricken bott isär i 3 år när vi flyttade ihop igen i September -11.

Förutom mitt enorma hundintresse så är jag en lakto-ovo vegetarian och har varit det i snart 2 år, har ett stort intresse för djurrätt och är små intresserad av matlagning, shopping, inredning osv.

Är både bokmal & serienörd, favorit serien just nu är True Blood och favorit böckerna är böckerna som True Blood är baserade på, nämligen Sookie Stackhouse novels skrivna av Charlaine Harris. Ja, jag älskar vampyrer.
Dricker dagligen kopiösa mängder kaffe, är inte pedant någonstans och älskar att slänga på hög musik och dansa runt och sjunga när jag är ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0