Hundäventyr, elitseriehockey & tvättstuga

Hej bloggen!

Helgen har varit hyfsat lugn, i fredags åkte jag, Em & hundarna ut på äventyr och landade på ett fält där det blev massa bus och fotografering och t.om lite lydnadsträning.

I lördags var det stim mest hela dagen, vi sprang runt här hemma och städade och donade innan vid fick gäster som vi skulle bjuda på lite mat i form av tacos.

Efter maten satt vi mest och babblade i soffan innan det var dags att bege sig bort mot Vida Arena för hemma premiären i elitserien.

Jag var enormt imponerad av den nya hallen och enormt imponerad av överlag allt.

Idag har jag haft en överjävlig huvudvärk och mest velat ligga nerbäddad med en kudde på huvudet och slippa världen men icke!

Har haft tvättstuga och efter det var det dags att kila bort till svärmor för middag och hämta lite småplock.

Imorgon tänkte jag uppdatera er med två bildbomber från fotograferingen i rastgården och fnattet i fredags men tills dess får ni nöja er med den här bilden!

Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0