Magkatarren är tillbaka


Hej bloggen och ni bloggläsare som är kvar!

Efter jag senast skrev så har det hänt litegranna, bland annat har Rex börjat gå på medicin igen.

Det krävdes bara att matte själv skulle lägga ihop pusselbitarna för att för någon dag sedan förstå att katarren är tillbaka igen.

Jag funderade mycket på varför han reagerade så starkt som han gjorde när vi hade besök (läs föregående inlägg) men kopplade att det (vilket det egentligen är) var ett helt naturligt beteende.

Men när han sedan gjorde samma sak mot någon han träffat flertalet gånger och dessutom inte i vårt hem utan på besök hos någon annan så började jag fundera på om det inte var magen som spökade.

Mycket riktigt, dagen efter ville han inte ha sin mat utan tittade på den med den där avsmaken jag så väl känner igen och efter en promenad, tvärnitade han i trappan så vi gick ut igen och då kräktes han.

Så det var bara att ringa ut till vet och dem skrev så snällt så ut ett recept till oss och nu mår han mycket, mycket bättre.

Kommentarer
Lenita

Tur att du känner din hund så väl <3

2011-09-14 @ 10:40:42
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Sandra.

Har inte fått ngt mail tillbaka av dig, så jag antog att du inte ville göra någon header, så jag ordnar det på något annat sätt :), som "Lenita" skrev, tur att du känner Rex så väl så det ordnade sig. Mvh Sandra.

2011-09-15 @ 10:32:40
URL: http://www.kleinspitz.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0