Födelsedagsfirande & klickerträning

Hej bloggen!

Igår var det fullt upp här hemma med massa födelsedags bestyr så jag hann tyvärr inte ens slänga in ett kort blogginlägg.

Min oäkta hälft, sambon Herr S fyllde nämligen år igår. Så morgonen gick åt för att pyssla med go frukost och ligga och dra sig extra länge i sängen innan det var dags att sätta igång med städning och allt annat som skulle göras innan hans familj kom bort för mat och fika.

Vi hann precis på håret bli klara med allt tills det började trilla in folk. Maten som serverades igår var potatisgratäng kryddad med chili och vitlök, grönsallad med paprika, cocktail tomater & pinjenötter samt baconinlindade kyckling fileer med feta ost i till köttisarna och veggie fileer med cocktail tomater & mozarella i folie till mig. Till efterrätt blev det glasstårta med nougatsås, grädde & en fruktblandning.

Idag åkte sambon iväg på provjobb på företaget som han var på intervju hos igår och jag har varit på ett väldigt informativt informationmöte & varit på stan  med svärmor och käkat Koh Thai.

Rex har hunnit med att klickertränas och idag varierade vi mellan "tassupp" & att hålla något i munnen. Ska filma någon dag så ni får se hur vi ser ut in action.

Bjuder på en "tanden-har-fastnat-i-läppen" bild som avslutning.


Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer
Ebba

Ååh, tanden fastnar i läppen här oxå ;)

2012-05-11 @ 10:12:40
URL: http://ebbamolly.se
Areyanna

Super söt=) King å jag har badat=) Ihop i badkaret hahaha=)=)=)

2012-05-11 @ 19:33:53
URL: http://areeyanna.blogg.se/
sussi

åh va fin bloggen har blivit =)

vill oxå kunna lägga mina bilder till vänster lr höger om texten men vet inte hur :P

pälsk <3

2012-05-11 @ 22:01:37
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0