Tisdagsbestyr!


Hej bloggen!

Idag blir det inte mycket tid framför datorn eftersom vi har fullt upp här hemma. Herr S fyller år imorgon och vi ska ha fika bjudning & middag för en hel del personer.

Så idag ska varena skrymsle putsas, varenda vrå dammsugas, råttisarna ska å nytt, tvätten ska tvättas och vi måste göra något åt våra fönster!

Dessutom så ska maten inhandlas inför imorgon, Rex ska få sin träning och ja som sagt helt enkelt fullt upp...

Något jobbigt som slagit mig över dem senaste veckorna är att jag har börjat utveckla mer och mer känslighet mot mina flickor. Det grämer mig och gör rätt ont i hjärtat men jag kämpar vidare.

Nu ska jag fortsätta klunka kaffe och se färdigt på Fringe avsnittet jag kikade på igår.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Ebba

Idag blev det reprisen av partiledardebatten, haha ;)

2012-05-09 @ 20:18:44
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0