RexMatte + Twiday = sant

Hej bloggen!

Inatt har jag haft svårt att komma till ro och somna. Om det beror på att jag har druckit både kaffe & energidrycker, ätit alldeles för mycket socker (godis) eller för att jag helt enkelt inte kan varva ner efter en extraordinär upplevelse, ja det vet jag inte..!

Hur som helst har jag och en stor drös med andra människor spenderat hela eftermiddagen/kvällen & halva natten i en stor biosalong..

Vi har skrattat, gråtit, suckat, åååh:at och varit arga ihop. Som om inte det vore nog så har vi sett inte mindre än 4 filmer också ;)

Och efter varje film kunde man känna hur folk runt omkring blev mer och mer exalterade över anledningen till denna dag, nämligen film nummer 4 - Breaking Dawn del 1.

Den här kvällen glömmer jag sent! Stort plus i kanten till Sf Bio och deras anställda som gjorde det lilla extra för att se till att alla hade det bra!

Och den fjärde filmen? Den är jag alldeles för exalterad för att kunna ens beskriva vettigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0