Städdag & födelsedags fika!



Hej bloggen!

Idag är det städning som gäller för hela slanten, iallafall fram till klockan 14 då jag får besök av ingen mindre än mamsen och min bror.

Det är nämligen så att min bror igår fyllde hela 20 år och idag ska vi äta tårta hos mig & S är det tänkt.

Och nej, jag känner mig inte alls lastgammal när min lillebror fyller 20 och jag spenderar en hel dag hemma med att städa och faktiskt går runt och ler samtidigt som jag gör det..

Rex får en vilodag idag efter cyklingen och fikan hemma hos tant J igår.

Det blev en himla mysig fika hemma hos tant igår men prat om allt och inget men mest hund, som vanligt.

Nej, nu ska jag fortsätta med städningen!

Kommentarer
AmandaVi

Tack så mycket Danielle :)

Vad fint det har blivit här inne :D

2011-09-25 @ 17:12:17
URL: http://langsvans.blogg.se/
sussi

wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee...

å en trevlans fika hade vi...

ni har fått de så himla fint i nya lägenheten.. =)

<3

2011-09-26 @ 09:36:56
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0