21/4 - Lördag

Hellu bloggen!

Lördag morgon och jag ska strax göra en av mina ack så berömda frukostar på sängen!

Igår var jag iväg en sväng med mamsen och umgicks och handlade lite och senare hade vi besök av en B och vi kikade på några avsnitt av "den sista dokusåpan" och bara umgicks.

Häromdagen var vi iväg på Växjös alldeles första hundcafe och fikade och jag passade på att shoppsilura lite nytt till Rex. (se bild nedan;))

Idag blir det nog inte många knop gjorda.. Ska svara på alla fina kommentarer jag fått, pilla bloggdesign åt en vän, invänta daghund, dricka kaffe och träna hund! Någonstans där emellan ska jag också passa på att njuta av att det är lördag.

Vad ska ni hitta på denna lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0