Bildbomb 3 juni 2011 - Whippetrace & valpgos

Jag kommer nog aldrig glömma den här sommardagen! Var mäktigt och jag var helt galet såld på Whippetrace efter detta! Att se hundarna gå från gosiga vidunder till supertaggade vilddjur var en fantastisk känsla! Att dessutom få hjälpa till att starta några hundar och stå där i starten och känna hela hunden skaka av förväntan var en känsla som inte går att beskriva!

Att sedan få gosa med valpen på bilden som var oerhört nära på att flytta hem till oss halva den dagen var något jag aldrig glömmer. Den där valpen satte tassavtryck på mitt hjärta som det bara finns en hund som lyckats med tidigare och han ligger och snarkar i korgen bredvid datorn i detta nu, min älskade grånos! Rex var f.ö helt såld på valpen med, brödraskap vid första ögonkastet!

Helt enkelt en underbar dag! ♥

Kommentarer
sussi

men awwwwwwwwwwwwwwwww... sötisnosis =)

2012-04-03 @ 14:06:17
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Elin

oj, fullt ös! =)

2012-04-04 @ 22:07:34
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0