Funderingar kring bloggeriet!


Tötnosen <3

God eftermiddag bloggen!

Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Vart ju lite fysträning med Rex igår och idag passar vi på att ta en vilostund innan Em & Tiiu kommer bort för dagens bus som består av att baka oss lite scones, prata hund, dricka kaffe och bara vara.

Just nu sitter jag med den rykande koppen kaffe jag alltid har bredvid mig vid datorn och funderar på vad för roligt/mindre roligt jag skulle kunna blogga om idag. Jag har i många omgångar funderat på att ta upp ämnen som alla hundägare vet är tabu att diskutera såsom metoddiskussioner, Cesar Millan m.m men får helt enkelt aldrig tummen ur att göra det och är inte säker på att jag vill beblanda mig mer än nödvändigt i en diskussion där jag har en så pass stark åsikt som jag t.ex har kring dem två ovannämnda ämnena..

Annat jag har funderat på är att återinföra min inlägg om hundiga nyheter och kanske även lämna min egen åsikt i anslutning till det?

Rex & rådisarna vet jag att jag har varit dålig på att uppdatera er om och det ska det ju givetvis med skrivas en massa om! Men jag känner att jag behöver en nytändning vad gäller bloggandet. Hmpf. Det tåls att funderas på.

Nu ska jag bege mig in på alla hundforum jag är en frekvent medlem på och se vad för spännande som händer där!
Vad säger ni om mina funderingar kring blogginnehållet?

Kommentarer
erica

jag tycker dom roligaste ämnena att diskutera är dom som är tabu, däremot så får man ju verkligen lägga band på sig själv eftersom dom lätt blir hetsiga! vore kul att höra dina tankar runt det hela iaf=)

2012-04-19 @ 18:45:37
URL: http://biche.blogg.se/
Lenita

Jag vill läsa om vad du gör med REx och så, vanlig träning, vad ni arbetar mot för mål, vilka problem som dyker upp och så :)

Och, jag gillade när du skrev om hundnyheter! Det är sådant jag skulle önska jag orkade skriva om :) Men nu gör inte jag det :) så kanske du :)

kram

2012-04-19 @ 21:02:39
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Elin

fin bild! :)

2012-04-20 @ 20:14:11
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0