Gott nytt 2012 & god fortsättning allihopa!

Nyårs firandet var lungt och trevligt. Vi blev sammanlagt 7 personer och två hundar. Vi lagade god mat, drack en massa julmust, spelade spel, pratade strunt och hade det jätte trevligt! Rex tyckte det var hemskt trevligt att ha en Dalmatiner tjej på besök och Dalmatiner tjejen tyckte Rex var en kul herre.

 

Nu är 2012 här och det här året kommer bli ett bra år - det känner jag på mig!

 

Jag har bestämt mig för att inte avlägga några löften i år utan istället tänker jag sätta mål. Men mer om det någon annan dag! Nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan med Rex och vänta på att husse kommer tillbaka från sina ärenden!

 

Hoppas ni har haft ett fantastiskt nyår!


Kommentarer
Elin

God fortsättning! :)

2012-01-01 @ 21:09:37
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Ebba

Hoppas ni får ett great 2012! :)

2012-01-03 @ 14:22:48
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0