Torsdagen den 29 mars 2012

Tjenixen bloggen!
Känns väldigt tomt här nu förtiden. Om det beror på att det händer mycket i privatlivet eller om det beror på att jag har väldigt lite att blogga om - det kan ju diskuteras!

Min älskade sambo är nu hemma från sitt fjärrfarande och det finns inget härligare än att krypa tätt intill honom i sängen på natten och bara ligga och lyssna på honom andas och höra hans hjärta slå. Att man sen lätt distraheras av att det ligger en hund och snarkar i sin korg och att det ibland låter så pass udda att man får fnissa tyst för att inte väcka sambon - det är en annan historia.

Jag tycker att dagarna och veckorna tycks flyta ihop till någon sörja och kan knappt förstå att Mars nu lider mot sitt slut. Att mars lider mot sitt slut innebär en massa saker. Bl.a att det nu är mindre än två månader kvar till jag och sambon + 2 vänner packar vårt pick och pack och sätter oss på ett flyg för att hälsa på två vänner i Spanien! Och för alla som inte vet det blir det inte bara första gången i ett så stort flygplan för lilla mig utan även första gången jag är utanför norden och reser!

Känns helt enormt märkligt måste jag säga! Samtidigt som jag känner att jag kommer sakna Rex något enormt så ser jag fram emot dem där klyshiga semester grejerna som bara måste göras! Köpa massa turistprylar, sitta i en "öppen bar" och dricka en paraply drink och titta på stjärnorna, pröva på att dyka, åka ut med båt och titta på delfiner och givetvis memorera allt med att fotografera en jävla massa! Eller ja så mycket som man hinner med!

Men mest ser jag faktiskt fram emot att få träffa våra underbara vänner där nere! <3

Som ni ser har jag även pillat ihop en ny design, igen! Det är bara att trycka på knappen som heter F5 om du nu inte skulle se förändringen.

Bildbomben kommer som lovat fast ni får vänta tills imorgon!
Men bjuder på en bild från förra året, första och absolut sista gången jag satte mig i ett segelflyg!

Men hey, jag kan ju stoltsera med att jag faktiskt har åkt segelflyg! Att jag sedan mår illa & ryser hela vägen in till ryggraden så fort jag tänker på det - det är en annan femma!

Kommentarer
erica

åh att åka segellflyg verkar ju superkul!!!! Ni får hälsa danne och nina från mig!

2012-03-30 @ 21:02:48
URL: http://biche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0