13/5 - Söndag


Dessa två urfina muggar fick vi av V&N igår! Urhärliga att dricka kaffe ur och blir inte stekheta som vanliga muggar utan det går att hälla upp en kopp rykande hett kaffe och traska runt med muggen i näven utan att riskera brännskador på händerna!

Igår hade vi lite födelsedagsfirande med vänner här hemma. Blev massa härliga skratt, hockey, pizza & spel.

Idag tar jag det bara lugnt. Pillar med lite småförändringar på bloggen, dricker kaffe, klickar lite med Rex och bara njuter av att det är söndag.

Imorgon ska jag sätta mig och skriva en lista inför resan till våra vänner i Spanien & lämna in lite lappar och vi ska hämta ut våra pass.

Nu ska jag fortsätta pilla blogg och dricka kaffe!

Vad har ni hittat på i helgen?




Kommentarer
Sandra & Spetsarna

Hej! Gud va snygg layout du har fixat! Håller på o grejar med en ny blogg, så snart får du ändra adress till min länk, just as u know :-)



Ha det fint! /Sandra

2012-05-14 @ 10:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0