23/5 - Onsdag

Hej bloggen!

Just nu är det mycket som händer och en hel del som jag faktiskt inte vill prata om för det är för jobbigt. Det som däremot inte är jobbigt är det faktum att det nu enligt klockan är onsdag och på lördag smäller det ju! Har redan börjat packa lite smått men kommer säkert glömma något som är viktigare än det viktigaste ändå!Imorgon är det tvättstuga som gäller + ett besök från min tant J.

Har f.ö lagt till en ny "kategori" i menyn under headern som heter ny design där jag bl.a har lagt upp en s.k "portfolio" med bilder på dels olika designer jag själv haft och dels designer jag gjort till andra, tänkte det kunde vara lite kul!

Nu ska jag hoppa i säng, klockan är alldeles för mycket och den fyrbenta sover redan!
Natti!

Kommentarer
sussi

den va jätte finig...

festligt inlägg å informativt :P

skrev en kommentar där oxå :)

2012-05-23 @ 11:51:52
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0