Promenix, kaffe och lite packning

Hej bloggen!

Har precis kommit in från en sväng i det fina vädret med Rex.

Vi fick två "möten" som han klarade utan större problem. Visst stretar han något, fokuserar lite för mycket på dem andra hundarna och ibland får matte nöjet av att höra honom agera brunstig ko och dem andra beteendena kan även dem gå till överdrift beroende på hur nära den andra hunden är. Men det är en kopiös skillnad mot innan.

Efter anfallet från hunden i September förr förra året trodde jag aldrig vi skulle nå hit igen. Jag kände mig sabbad för livet och vände på klacken och sprang hem varenda gång vi mötte en hund.

Nog om det. Dagens planer är att först och främst hämta mig en gigantisk kopp nybryggt kaffe och kika på senaste TB avsnittet. Boka en tvättid, diska den lilla disk som är skitig och eventuellt börja packa ner köket i bananlådor.

Vad hittar ni på idag?


Snyggo hjärtat och hans rakade mage <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0