Svär som en borstbindare & flyttpackning

Hej bloggen!

Nu sitter jag här med en stor kopp kaffe, lyssnar på lite musik och surfar. Rex ligger i sängen och snarkar högljutt efter en runda och lite födosök.

Planerna för dagen var att tvätta och jag svor som en borstbindare när jag vaknade och insåg att klockan var en och en halvtimme för sent. Bara att boka ny tid.

Nu blir det kaffe, nötter och lite Tudors innan jag ska ge mig på att packa ner det jag inte behöver i köket.
I vilken ände har ni börjat när ni har börjat packa inför flytt?


Rex när han som så många gånger förut smyger på Tiiu <3

Kommentarer
Lenita

Beror på hur långt i förvägf jag har börjat packa :P Men först alla köksgrejker jag inte anvnäder, tex så behöver jag bara två eller tre tallrikar osv.. och allt glas och liknande virar jag i lakan,gardiner och handuukar, för att slippa all jäkla trycksvärta på allt överallt! plus slippa extra kartonger och extra skräp.. det blir myckret vid flytt!!Sedan allt som bara finns för att det finns lixom,tavlor och grejer :) blääää kanske måste jag oxå flytta snart.. letar jobb/lägenhet i västerås nu..

2011-08-03 @ 15:44:11
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Dessi & Teddie :)

Jaaa, visst e han! :)

2011-08-04 @ 11:07:16
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Nathalie

Hej. Kerryn är medlestor den blir mellan 44-49 cm. Tack tack :)

2011-08-04 @ 13:54:36
URL: http://jaktenefterenhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0