Underbara, söta, rara Victoria Stilwell


Jag måste få bikta mig,
håll i er nu och sätt er gärna ner. Jag har många gånger bara zappat in på hennes program och zappat bort fem minuter senare.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och lyssnar på en av Victoria Stilwells senaste podcasts som man hittar på hennes hemsida, efter att ha sett dagens avsnitt på Tv3.

För en tag sen tog jag mig tiden att faktiskt se ett helt program och googla henne efteråt och se där, hon har ju en hemsida! På hemsidan har hon ju faktiskt information om hur hon jobbar, hennes filosofi och mycket mer.

Gräver man djupare finner man information och jag blev mer eller mindre överlycklig av att läsa på om hennes filosofi & hennes arbete med hundar.

För kom igen nu, hur många av oss sitter inte framför dessa tvprogram utan att tänka på att programmen faktiskt är små ihopklippta delar

Så det enda jag mer eller mindre har att säga är faktiskt - mer Victoria Stilwell åt folket!

Ni hittar hennes hemsida HÄR och jag rekomenderar er starkt att faktiskt ta tiden och gå in och läsa.




Kommentarer
cubix

Jag tanker alltid på att tvprogram är ihopklippta klipp från samma dag, olika dagar, veckor, manader..... men antar att många inte gor det.

2011-08-08 @ 18:18:24
Elin

aa just det, dem finns ju i två storlekar :) Hade jag helt glömt bort. Har han fina tänder då??

2011-08-08 @ 19:31:27
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Anna

Spännande, ska ta o läsa!



Tack för kommentaren, kul att du tyckte de var fina.

Mjo det blir gärna mycket hundgrejer.. Har själv ett proppfylld garderob med koppel selar halsband täcken salvor leksaker apporter spårlinor etc etc.. Många saker som man bara Mååååste ha! Just det hr halsbandet skulle han aldrig klara sig utan. O när man har tre så måste ju alla få ett, annars blir det ju orättvist ;)

2011-08-08 @ 23:11:24
URL: http://Rocktassar.se
Henrik Olsson

Jag brukar inte direkt följa något sådant program, men hade jag haft mer tid hade jag försökt följa något! :)

2011-08-09 @ 12:16:08
URL: http://www.henrikolsson.eu
Henrik Olsson

Sv: Det kan lätt bli så :)

2011-08-09 @ 16:58:14
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0