Förnyelse av bloggdesignen - igen

Hej bloggen!

Det hinner inte gå lång tid emellan att jag donar och byter och trixar med bloggdesignen och nu har jag gjort det igen! Jag blev så sablans trött på att vi aldrig får vinter utan all snö har regnat bort så därför fick bloggen sig en lite mer kylig, vintrig look. Vad tycks? (ser ni ingen skillnad så tryck F5)



Annars då?
Puffen inväntar otåligt matte, dessutom har han snott hennes halsduk ♥

Idag har det inte hänt mycket. Sov alldeles för länge och när jag väl klev upp var det en timme kvar tills jag skulle vara på jobbet. Gjorde mig iordning och pga pissvädret och luftbristen i däcken på min cykel körde sambon mig till jobbet.

Väl där var det bara att sätta igång och jobba och det rullade på lika smidigt som alltid.

Det har hänt lite annat idag med men det är för privat så jag hoppas ni blir glada över den nya looken och det korta uppdateringen.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Dessi & Teddie :)

Så fint det blev :)

2011-12-11 @ 11:06:18
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Alexa

Fint!!

2011-12-16 @ 17:03:48
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0