Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund




Det finns så många roliga ögonblick att välja på men jag tar nog det senaste ögonblicket där jag flinade upp till öronen vilket var för ungefär 15 minuter sen.

Rex får ju alltid sova i sängen och när jag går inte och sätter mig framför datorn brukar han hoppa upp i sängen och lägga sig och sova.

Detsamma gjorde han för en stund sedan och jag slänge lite nonchalant täcket över honom.

Döm av min förvåning när jag hör hur någon snarkar och vänder mig om för att finna en nerbäddad nöjd hund som ser sådär oemotståndligt söt ut som bara han kan.

Var illa tvungen att smita bort till husse och få honom att följa med och kika.

Skrivet den 16 Okt men publicerat i datumföljd för utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0