Dag 7 – Hundsport





Den här gillar jag inte.

Är tanken att jag ska prata om hundsporter vi utövar? Hundsporter jag tycker om kontra inte tycker om? Hundsporter jag hade velat prova eller hundsporter jag har provat?

Jag & Rex tävlar inte inom någon hundsport och är väl inte så seriösa vad gäller träning heller.

Visst tränar vi lydnad, visst klickertränar vi, visst tränar vi massa konster, kör lite skojsök ibland, klättrar på stockar, stenar och är ute i terräng MEN jag skulle inte kalla något av det för hundsport.

Jag skulle mer vilja kalla det för vardag.

Kommentarer
Ebba

Va fin header du skaffat dig! Gör du all design själv? :)

2011-10-13 @ 17:31:10
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0