Jobb, jobb, jobb, mina älskade hjärtan & serier

Hej bloggen!

Det jag valt att namnge blogginlägget är mer eller mindre hur mitt liv ser ut just nu. Det är jobb, jobb, jobb och är det inte det så är det mys med mina två älsklingar här hemma och den lilla tid som blir över ägnas åt serie tittande.

Utmaningen uppdateras lite grann allt eftersom och även på rätt datum, så bara välj kategorin som heter utmaningar / tävlingar så kan ni ju se om det är något ni missat som ni hade velat läsa.

Vänt på dygnet har vi också lyckats med här hemma och just nu ligger Rex i sin korg och suckar ljudligt över att det är tänt i rummet och att det låter klicker-i-klick från tangentbordet. Mattes sötaste ♥

På tal om jobbet så måste jag säga att jag verkligen stormtrivs! Jag kunde inte drömt om ett mer underbart jobb, jag kunde inte drömt om ett mer underbart gäng personligheter bland dem fyrbenta och jag kunde inte drömt om en bättre chef/kollega!

För övrigt så har jag lyckats dra på mig nackspärr ikväll och det är inte pga serie tittandet.

Utan pga att Rex bara skulle ha ett ben som hade hamnat under soffan, inget annat ben i hela världen dög åt Herr Bestämd, så husse fick fint lyfta lite på soffan och jag fick lägga mig platt på mage och fiska ut benet...

Mitt i den processen så känner jag alldeles plötsligt hur det bränner till på en sidan av nacken ungefär som att någon hällt tändvätska på mig och sedan faktiskt tänt på. Sen dess har jag haft lite problem med att vrida huvudet åt vänster...

Tur att jag är ledig imorgon!
Nu ska jag ta och krypa i säng!
Natti

Kommentarer
Emelie Ivarsson

Det lät minsann inte så värst bekvämt. Snart dags att ses igen :)

2011-10-20 @ 11:11:40
URL: http://whippetfnatt.blogg.se/
Ida Eriksson

Sv: Vad kul att du åter igen hittade hit igen. :) Tyvärr har det inte hänt så mycket den sista tiden, dålig på att blogga.



Författarna till boken är Inki Sjösten och Anne-Marie Folkesson.

2011-10-20 @ 15:32:43
URL: http://mindobermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0