En grådassig torsdag & lite bilder på allt å inget

Tjena hörni!

Fick visst en jäkla respons på mitt inlägg om verbala hundar och det var lite olika från er som svarade, en del tillåter det inte alls, andra tillåter det. I vilket fall som helst var det oerhört kul att ni gav mig era synpunkter på det.

Hittills har dagen bjudit på en del överraskningar och trevligheter. Rex var lika fnattig som vanligt på morgon rundan och efter det var det sconesbak med Em som gällde och sedan en alldeles jätte god frukost med dem nybakade scones"en"...

Idag har jag även suttit i telefon en jäkla stund med f-kassan där det kom fram att jag sedan i Okt har fyllt i min papper fel.. Efter samtalet for jag ner till AF och vidare till f-kassan för att rätta till problemet och jag kommer förmodligen få en klumpsumma pengar retroaktivt i slutet på maj. Skönt!

Utöver detta har jag som ni ser till vänster lagt in en ny widget på bloggen! På denna widget kommer det titt som tätt droppa in lite filmer på Rex & mina dagliga äventyr! Har redan nu laddat upp en film på årets första dopp!

Eftersom det är uruselt väder ute idag tror jag hundarna och jag ska roa oss med inomhusaktivering idag och som läget är nu så ligger båda två och sover sött så då passar jag på att blogga och vänta på att kaffet ska bli klart.

Kan ju bjuda på lite bilder från Iphånen som avslutning på detta inlägget.


mumsig pannacotta & promenix i Bokhultet


Bästaste vännerna & en blöt knäppskalle efter årets första dopp


En gång knäppskalle - alltid knäppskalle ♥ & såhär kul tyckte hundarna det var när dammsugarn åkte fram


Trötta djur efter en promenad i ett grådassigt Bokhult & Om nom nom nomande på märgben ♥

Tycker ni videowidgeten är en bra ide och vad hittar ni på med hundarna idag?

Kommentarer
ZTCJ

Jag vill med ha pengar retroaktivt, ber du dom fixa lite till mig med? ;)

Skönt att ni kom på det iallafall, skönt med extra pengar till sommaren!

Varför får inte jag några scones?

2012-04-26 @ 18:42:06
URL: http://ztcj.blogg.se/
Elin H

Jättefin blogg och jättefina bilder! Verkligen. :)

2012-05-01 @ 13:07:16
URL: http://elinshundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0