Måndag, 23/1 - 12

Då var det måndag och jag känner mig trots allt lagom utvilad efter helgen. Idag blir det en lugn förmiddag och strax efter lunch är det dags att bege sig till jobbet för att jobba eftermiddagen.

Ryggen känns inget bra som vanligt och jag börjar få starka funderingar på att ta kontakt med en VC men vi får se om jag kan hålla mig till onsdag och se hur jag mår efter besök nummer 2 hos kiropraktorn..

Helgen har som sagt varit lugn. I fredags jobbade jag eftermiddag och sen umgicks jag och lillebror, kikade på film och åt gott. I lördags hade jag en heldag hemma och bara mös med Rex. Igår var mamsen här och fikade och efter henne kom tant J bort och snackade lite och tog sedan med sig Rex på en promenix.

Veckan ser ut som följande.

  • Måndag | Jobb
  • Tisdag | Jobb & sambon kommer hem på natten ♥
  • Onsdag | Kiropraktor & jobb
  • Torsdag | Jobb
  • Fredag | Jobb

  • Hur ser er vecka ut?

    Kommentarer
    JOZ♡

    sv: jaha, usch! Det har jag inte hört :/ Har ju kontakt med en hel del som köpt hund av henne så får ta å höra mej för bland dom om dom vet något om det, man kan ju alltid anmäla igen.. Så hundarna slipper det där!



    haha nej, hade ja bott i en större stad hade inte ja heller vågat sätta vovven utanför affären, även om ja bara skulle in en snabbis!!

    2012-01-23 @ 15:29:02
    URL: http://bedeliciious.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    RSS 2.0