Tisdag, 24/1 -12

Tuesday, I´m in love tror jag att jag en gång hörde i någon låt..

Och min fråga är då hur kan man vara kär i tisdagar? Det är dagen efter måndagen när man har mer än halva arbetsveckan kvar innan det är helg? Men just idag är det faktiskt just en sådan tisdag som jag är litegranna kär i. För idag är det inte vilken tisdag som helst utan idag/inatt kommer min sambo hem efter att ha legat iväg på jobb i 5 dagar!

Vilket i sin tur innebär att det borde vara fullt ös - medvetslös här hemma. Jag borde städa, feja och dona men har inte riktigt hittat orken till det än så därför passar jag på att blogga istället!

Dagen på jobbet har förflutit bra. Trimmaren som även är en vän var inne pch trimmade en vovve idag vilket innebar att jag hade sällskap under hela kvällen vilket i sin tur innebar en massa tjöt och kaffe drickande i sällskap av hundarna. När vi väl stängt och låst och alla hundar var tillbaka lämnade till sina ägare så fick jag även skjuts hem! Var skönt att slippa gå i pissvädret måste jag säga. Snorhalt och svinkallt är det!

Nu ska jag ta ett stort glas päronsoda sitta ner en liten stund och sen ska det banne mig städas!

Har ni det också snorkallt och svinhalt?

Kommentarer
Nathalie

Hej!



Hur har du gjort din "meny" där du har Lnkar bland annat? Jag ha rletat som en gaalning efter en sdåan kod men jag hittar ingen :(

2012-01-24 @ 18:48:45
URL: http://teampaw.se
Sandra

7 minus och halt är det i Aneby iallafall ;-)

2012-01-24 @ 21:23:11
URL: http://tyskspets.blogg.se/
Ebba

Här är det inte halt men ganska kallt, men inget ovanligt ;) Väldigt mysigt med snö! :)

2012-01-25 @ 20:13:53
URL: http://ebbamolly.se
kirre

Tack <3 Men hon har inte haft några som helst symtom efteråt. hon va trött och hängig precis efter det hade hänt. fast nu är hon precis som vanligt. jag pratade med vetrinär,de tyckte att de lät som att hon haft EP anfall,fast då jag inte sett några kramper tyckte dom jag skulle avakta och se hur madiza tar sig ett par dagar framåt. minsta lilla så var det bara att komma in.

2012-01-26 @ 18:18:00
URL: http://kirreflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0