Torsdag, 26/1 - 12

Hej torsdag!

Missade minsann mitt onsdags inlägg men det berodde nog på att husse var hemma och efter att inte ha sett varann på 5 dagar satt vi mer eller mindre ihop klistrade i soffan igår.

Ikväll däremot är husse iväg med min bror på hockey. Vi möter visst Frölunda hemma. Och då passar jag på att kika in här och i all hast slänga in ett blogg inlägg.

Dagen har varit lugn. Har jobbat e.m hela veckan vilket har inneburit att jag har hand om lämningen. Alltså när husse/matte kommer och hämtar hem sina älskade hundar efter en dag på dagiset.

Nu ikväll har jag bara tagit det lungt framför tvn och litegranna framför datorn. Eftersom jag kommit fram till att ryggen blir mer kass av min dator stol så passar jag på att använda husses dator och blogga från eftersom hans datorstol är mycket större, skönare och förmodligen bättre för ryggen.

Rex mår finemang. Löptiks galenheten verkar ha gått upp i rök för nu är han precis som vanligt, mao äter han som en häst och älskar livet.

Nu ska jag återgå till att kika på lite klipp från en av mina favvo serier och invänta husse.

Följer ni någon tvserie?

Kommentarer
Kia | Hundliv & Bloggdesign

OM jag följer något serie! :P Följer väl nästan alla jag kan!

2012-01-27 @ 06:47:08
URL: http://kiapalmang.com
Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket! (:

2012-01-27 @ 18:52:01
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0