Resväskan uppackad & en lycklig vovve

Sådär ja! Nu är vi hemkomna och har packat ur resväskor och sovit ut ordentligt! Det tar mer på krafterna än vad man tror att först flyga i 4-5 timmar, sen åka tåg & sist en två timmars bilresa hem.

Det pirrade i hela hjärtat när vi lämnade Malmös tågstation och tågade mot bilen, jag först givetvis med bilnycklarna jag snott till mig i högsta högg! I framsätet satt det en stor gul som i ungeför 2 sekunder såg skit förvirrad ut när jag öppnade bildörren innan det klickade i hjärnan och han fattade att det för fan var matte som stod där!

Och oj vilken lycka, hela hunden sprudlade när han skuttade ur bilen och ännu bättre blev det när han insåg att husse också var med! Pusskalas deluxe blev det allt!

Idag sov vi oerhört länge och har väl mest bara varit. Packat ur resväskorna, ätit pizza med B, gosat med Rex & jag har kelat loss med rådisarna!

Tänkte sätta mig imorgon och lägga upp bilder från resan men ni kan få en liten försmak med 2 Iphone 4s bilder!


Danne & Ninas underbara Cesar


Öken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0