Konstigt djur under täcket och god mat..

Idag hittade jag ett väldigt märkligt djur i sängen..

Han påstås heta Tiiu och vara en Whippet, han är en väldigt rolig & pratglad typ! Jag förstår inte ett ord av vad han säger men hans lekinviter kan ingen missförstå!

Han & Rex har umgåtts hela dagen idag, tuggat ben ikapp, gått på promenader & lekt i rastgården!

Egentligen skulle jag börja dagmatta åt honom idag eftersom han matte och min älskade vän Emelie fått sig ett jobb.

Men det visade sig snart att hon enbart skulle fylla i papper idag och inte börja jobba förren nästa vecka.

Vilket i sin tur ledde till att hon stannade och handlade fika och sen kom upp här och har varit här sedan dess.

Vi har druckit en herrans massa kaffe, ätit fika, gosat råttor, lekt med hundarna, pratat strunt, pratat drösvis med hund & pillat ihop en ny bloggdesign till henne.

Maten som tillagades här idag bestod av en veggie schnitzel, ris, sallad & en liten kall sås med lime & chili i. Mums filibaba!


Kommentarer
anna

hej fin blogg :) allt bra med dig? vet du någon som är bra på ps och kan göra grymma headers gratis? Jag har typ jagat hela dagen..sen 3 i eftermiddag..börjar bli lite skenögd nu hahah



underbar hund du har ;) hundmänniska till hundmänniska <3<3<3<3

2012-03-05 @ 23:33:08
URL: http://nattstad.se/dobermannanna
sussi

hihi vilket märkligt djur.. hmm..

en peek a boo kanske hört att de finns sånna :P

2012-03-06 @ 20:08:16
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0