24/5 - Torsdag

Hej hå!

Igår var det en del som fixades och donades med här hemma. Bloggdesigneri, fika med tantalanta, packa resväskan, träna hund, prata hund, pilla i photoshop och försöka plita ner en lista med saker som ska ner i resväskan!

Idag är det väl ungefär detsamma som gäller, det ska fikas med Em, packas, inhandlas grejer, funderas, träna hund och packas lite mer. Imorgon ska hundvakten hämtas, det sista ska packas, det ska pussas och gosas med Rex så mycket som det bara är möjligt! På lördag bär det av!

Jag vet dock inte hur jag ska klara av en hel vecka utan mitt älskade hjärta ♥
Han är ju trots allt luften jag andas ♥


Kommentarer
Johanna

Fina bilder!

2012-05-25 @ 16:59:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0