Jag är min egen pollenprognos & nosen-i-backen promenader

Tjena bloggen nu är det nattblogg på G!

Åh jisses, vem behöver en pollen prognos när man vistas i min närhet? INGEN! Man ser nämligen genom att bara titta på mig med mina svullna ögon, mitt konstanta snörvlande & nysande och min överkonsumtion av papper & näsdukar samt Nezeril att det är pollen säsong ute.

Ja, jag är lite gnällig och det hade nog du också varit om du var konstant nedsatt så fort den underbara våren dyker upp och björkträden ska till att pollenbomba luften jag andas konstant. *svär&muttrar*

Utöver detta så är det någon förbannad tik som ska till att löpa och givetvis ska Rex som vanligtvis inte reagerar på tikar tycka att just denna tiken luktar så in i bomben gott..

Så det är pip&gnäll, nosen-i-backen promenader och allmänt lock för öronen på honom just nu. Jag bara suckar och skakar på huvudet och kan ibland le åt hur jäkla ointressant han finner mig just nu.

Vad skulle jag annars göra?

Bjuder på lite Instagram bilder som avslutning.



Kommentarer
Areyanna

Gu vilken fin hund! Rex verkar underbar! Min king hälsar!!

2012-05-11 @ 19:34:22
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0