Söndagen den 6 Maj 2012

Hejsan bloggen!

Hur har eran helg varit?

Min har varit underbart trevlig! Igår firade vi Rex födelsedag och blev bjudna på middag hemma hos ett par vänner och deras Dallis tik. Fantastiskt god mat och deras sällskap klagar vi aldrig på!

Idag har det däremot varit rätt lugnt. Efter att ha legat och stirrat i taket i en hel timme i middags och insett att min sambo inte magiskt kommer vakna och gå upp så smög jag ur sängen och ut i köket, stängde alla dörrar och...städade! Se så uttråkad man kan vara en söndag middag.

Fixade även frukost efter jag städat klart köket och efter det har det bara varit slappesöndag här hemma. Sambon spelar, Rex tuggar märgben, råttisarna sover och jag vårstädade bloggen en sväng.

Snart ska vi trä på oss skor och traska bort till svärmor där det vankas lite fika.

Vad hittar ni på en härlig, solig söndag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0